یزدفردا :عضو هيات علمي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) اظهار داشت: فکر مي کنند جمعيتي که شال سبز به گردن انداختند و پارچه سبز به دست گرفتند، همگي حاضر به همراهي آن ها در مقابله با نظام و انقلاب هستند، در حالي که اين يک اشتباه بزرگ است، راي مردم راي به شعارهاي آقاي موسوي بود، که گفته بودند اصلاح طلبي هستم که همواره به اصول مراجعه مي کنم، راي به نخست وزير امام ، نخست وزير دفاع مقدس و کسي که در فيلم انتخاباتي از مراجع تقليد امام و رهبري هزينه کرد، بوده است.


قاسم روانبخش، دبير سياسي هفته نامه پرتو در گفت و گو با خبرنگار سياسي برنا، تصريح کرد: به نظر مي رسد بعضي از آقايان از کانديداتوري در انتخابات دنبال مطالب ديگري بودند و براي چيز ديگري خود را آماد کرده بودند و اينطور القا مي کردند که پيروز قطعي انتخابات هستند و با حرکاتي که در تبليغات انتخابات انجام دادند و تخريب سنگين دکتر احمدي نژاد و دولت نهم و اينکه رسانه هاي خارجي هم آنان را رهبري مي کردند، توقع پيروزي قطعي داشتند.
وي اظهار داشت: از طرف ديگر با موج سبزي که به اصطلاح خودشان درست کرده بودند، دنبال انقلاب هاي مخملي بودند، که در برخي کشورهاي دنيا به وقوع پيوسته بود، تا به وسيله تحريک احساسات و عواطف مردم در شرايط سياسي چه پيروز شوند و چه شکست بخورند، انقلاب مخملي را محقق کنند.
روانبخش افزود: حالا که در انتخابات شکست خوردند و گام اول برداشته نشد، در صدد برداشتن گام دوم هستند.
وي تصريح کرد: فکر مي کنند جمعيتي که شال سبز به گردن انداختند و پارچه سبز به دست گرفتند، همگي حاضر به همراهي آن ها در مقابله با نظام و انقلاب هستند، در حالي که اين يک اشتباه بزرگ است.
وي تاکيد کرد: آقاي موسوي به جاي تبريک به آقاي احمدي نژاد با سخنراني و بيانيه در حال تحريک عواطف مردم است تا آن ها را در برابر نظام و دولت قرار دهد؛ از همين جا نتيجه مي گيريم که از اول دنبال اين مطالب بودند و دنبال پيروزي و انتخاب براي رييس جمهور شدن نبودند.
روانبخش اظهار داشت: اگر از طريق آراء مي توانستند غلبه پيدا کنند، همانطور که در برخي اظهاراتشان گفته اند، در پي حمله به جايگاه ولايت فقيه بودند و حالا که موفق به کسب آراء نشدند، مي خواهند با تحريک عواطف مردم، وارد عمل شوند.
وي افزود: آقاي موسوي که کانديداي مردم بوده اند و آقاي هاشمي که پشت صحنه را دارند، نبايد اشتباه کنند، آراي 14 ميليون به آقاي موسوي راي مخالفين نظام و انقلاب نبوده است ،بلکه راي به شعارهاي آقاي موسوي بود که گفته بودند اصلاح طلبي هستم که همواره به اصول مراجعه مي کنم، راي به نخست وزير امام ، نخست وزير دفاع مقدس و کسي که در فيلم انتخاباتي مراجع تقليد امام و رهبري را هزينه کرد، مردم فکر مي کنند که آقاي موسوي همان انقلابي سابق است و اين آراء براين اساس است.
وي تاکيد کرد: البته بخش بسيار کمي از آراي ايشان آرايي است که دنبال مطالب ديگري هستند که در حد آراي آقاي کروبي است آراي آقاي کروبي، آراي واقعي اصلاح طلبان است که از آراي باطله هم کمتر بود.
روانبخش تصريح کرد: آقاي مير حسين موسوي با توجه به اينکه تمام گروه هاي اصلاح طلب از او حمايت مي کردند، آراي خودشان آراي کمي است در انتخابات شوراي سوم و انتخابات مجلس هشتم به وضوح شاهد عدم استقبال مردم از اصلاح طلبان بوديم.
وي تاکيد کرد: آقاي موسوي نبايد دلخوش کند که با آراي 14 ميليوني مي تواند مقابل نظام بايستد، اکثريت کساني که به ايشان راي داده اند، طرفدار نظام هستند.
وي گفت: ديشب در يزد شاهد بودم که حاميان موسوي با گرفتن پرچم در دست به حاميان احمدي نژاد پيوستند و شعار برادري دادند.
وي تصريح کرد: تعدادي اراذل و اوباشي که آقاي موسوي و هاشمي به آن ها دل بسته اند و منتظر هستند که در خيابان ها با آشوب تکليف کار را روشن کنند، شبيه جريان 18 تير است، حضور مردم در صحنه روز 23 تير ماه تمام توطئه ها را خنثي کرد.
وي افزود: اگر مقام معظم رهبري اشاره بکنند، مجموع آراي 5/24 ميليون نفري و اکثريت آراي 14 ميليوني آقاي موسوي و ديگر کانديداها، پاي کار هستند و مهلت به اوباش و اراذل نمي دهند بلکه خود مردم کار را يکسره مي کنند.
روانبخش با اشاره به اين موضوع که آقايان موسوي و هاشمي نبايد دل به اغتشاشات اراذل و اوباش خوش کنند، خاطرنشان کرد: آقاي هاشمي دوره قبل هم وقتي احمدي نژاد راي آورد بعد از 2 هفته يک پيام داد که شکايت به خدا مي برم، جبهه گيري ايشان از آن زمان تا به حال مشخص است در حال حاضر هم ايشان است که نمي گذارد موسوي درست فکر کند، اگر به خود آقاي موسوي بود در انتخابات شرکت نمي کرد، همانطور که در انتخابات دوم خرداد 76 و انتخابات نهم شرکت نکرد در اين انتخابات هم برخي ايشان را به صحنه آوردند، حالا هم مي خواهند از پشت صحنه، صحنه گرداني کنند.

یزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا